Autocentrum POHONA byl autorizovaným prodejcem a servisním místem japonských vozů Mazda od roku 1993 do roku 2014. Od roku 2010 do 2014 prodejcem a servisním místem pro vozy Fiat. Z tohoto důvodu máme mnohaleté zkušenosti se servisem nejen těchto značek. I nadále vlastníme veškěrá diagnostická zařízení, montážní přípravky a mechanici se účastní školení. Z tohoto důvodu provádíme servis na špičkové úrovni, stejně jako autorizované servisy. U nás, ale za podstatně příjemnějších nákladů.

Autocentrum POHONA respektuje okolí ve kterém sídlí a snaží se přispívat na rozvoj regionu. Jednou z dobře přijatých kampaní byla roční sbírka na podporu vzdělávání mladých dětí v roudnickém regionu s názvem “Tankuj Svým Srdcem!”. Akce byla zaměřena na řidiče motorových vozidel, kteří pokud tankovali u vybrané čerpací stanice, Autocentrum Pohona přispívalo z každého natankovaného litru paliva určitou částku do fondu, který na konci roku rozdělilo rovnoměrným dílem mezi všechny roudnické základní školy. Školy tak mohli pro své žáky koupit nové počítače, elektronické tabule, programové vybavení, nebo i obyčejné papíry na psaní.

Autocentrum POHONA nelení ani v pořádání vlastních výstav, kulturních akcí a jiných aktivit, které Vám mohou zpříjemnit volný čas. Pro jejich zákazníky každoročně pořádá dny otevřených dveří s rautem, sportovní zápasy v tenise a další aktivity.

Základní kámen úspěchu firma netají. “Je třeba si uvědomit, že někdy je lepší než se topit v neustále nových nápadech, naučit se dokonale krotit ty zásadní. A právě toto naše odhodlání řešit záležitosti ohledně prodeje a oprav vozů velice pružně a na osobní úrovni nám přináší spokojené zákazníky, které popohání náš byznys stále dopředu”.

Na otázku, proč bychom měli zvolit právě Autocentrum Pohona dále odpovídá:

  • Jsme 20 let na trhu a máme zkušenosti se stovkami prodaných vozů i se složitějšími druhy oprav
  • S prodejem dokážeme nabídnout i výhodné financování vozu či sjednání pojištění.
  • Podle nezávislého průzkumu jsou naši prodejci jedni z nejlepších v České republice (2010 – 2. místo, 2011 – 1. místo)
  • Ceny servisu jsou řádově níž, než-li ve velkých městech.
  • Dokážeme Vám naslouchat a vymyslet pro Vás nejvhodnější řešení. Díky tomu se nám vrací stovky spokojených zákazníků
  • Každý náš pracovník pravidelně absolvuje profesionální školení, aby Vám byl za každé situace schopen podat vyčerpávající rady pro Váš dotaz.
  • Upřednostňujeme rodinný přístup k zákazníkům, a to jak v prodeji, tak v servisu.
  • Práci si organizujeme tak, aby jsme předešli dlouhým čekacím lhůtám pro zákazníky.
  • Vždy máme pro zákazníka něco navíc…